Este prima dată când Zoom Video Communications face o tranzacție de ordinul miliardelor de dolari. Zoom declară că își îndreaptă acum atenția către dezvoltarea serviciilor Zoom Phone și Zoom Rooms (o aplicație integrată, cu televizoare și sisteme audio profesionale pentru conferințe și screen-sharing): “Preconizăm că achiziția va contribui la îmbunătățirea prezenței Zoom în companii și în felul în care acestea comunică cu clienții lor”. Five9, care oferă servicii de smart-cloud va deveni o unitate operațională a Zoom.
Aplicația de conferințe Zoom a fost printre poveștile de succes ale pandemiei, care a forțat angajații din corporații să lucreze de acasă și să comunice de la distanță. După o creștere a veniturilor cu 326% în 2020, Zoom se confruntă acum cu o încetinire naturală a creșterii sale, pe măsură ce companiile se redeschid iar angajații se întorc la birouri. Analiștii consideră că Zoom este în căutarea unor noi surse de venit, sub presiunea concurenței făcute de aplicația Teams a Microsoft.
Printre clienții Five9 se numără Under Armour, Lululemon Athletica și Olympus Corp.
Reuters notează că cheltuielile globale pentru conferințe virtuale vor ajunge la 5,41 de miliarde de dolari anul acesta, în creștere de la 5,02 de miliarde de dolari în 2020, potrivit estimărilor Gartner.
Surse alternative: Reuters, comunicat oficial
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.