Grupul anglo-saxon a mai precizat că intenționează să investească un miliard de euro pentru finanțarea cercetărilor biotehnologice și dezvoltării de produse eficiente pe bază de apă. Unilever va înlocui petrochimicalele cu ingrediente naturale, cum sunt plantele sau algele marine. De altfel, până în 2039 își propune să atingă nivelul 0 în privința emisiilor generate de produsele sale.
Unilever spune că substanțele chimice utilizate în produsele sale de curățenie și detergenți pentru rufe reprezintă 46% din amprenta sa totală de carbon. Înlocuirea acestora va reduce amprenta de carbon cu 20%
„Consumatorii vor produse accesibile şi sustenabile care sunt la fel de performante ca şi cele convenţionale”, a declarat Peter ter Kulve preşedintele diviziei Home Care a grupului Unilever.
Strategia Unilever vine într-un moment în care înregistrează o creștere semnificativă pentru produsele de curățenie, pe fondul pandemiei de coronavirus. Cu un necesar de produse mai mare, crește și amprenta de carbon. Cele mai cunoscute branduri ale Unilever sunt: Cif, Domestos, Dove, Persil sau Omo.
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.