Rolls-Royce a anunțat că va produce doar una dintre aceste mașini la fiecare doi ani. În cadrul noului program Coachbuild, compania a dezvăluit o nouă mașină numită Boat Tail, din care sunt fabricate doar trei exemplare, comandate de trei cumpărători diferiți. Rolls-Royce nu a dezvăluit prețul mașinilor, dar CNN estimează costul la aproximativ 25 de milioane de dolari pe bucată.

Pe pagina de prezentare, RR descrie Coachbuild ca fiind cea mai exclusivă divizie Bespoke, echivalentul auto al haute couture”. CNN precizează că stilul caroseriei Boat Tail amintește de mașinile clasice din anii ‘20 și ‘30, are capota complet detașabilă, care este depozitată separat de mașină, pentru a elibera spațiu în spatele mașinii care, în acest caz, a fost transformat într-un coș de picnic. În interior există un răcitor de șampanie dublu conceput pentru a se potrivi sticlei preferate de cumpărător. Are integrate mese de cocktail care se pliază și două scaune cu design italian. Pentru umbră, o umbrelă de soare este depozitată în centru, între ușile articulate.

Rolls-Royce, deținut de BMW, se alătură astfel altor producători de automobile de lux, precum Bentley și Porsche (aparținând Volkswagen Group). Programul de personalizare al Porsche “Special Wish” a fost repornit recent și oferă mașini noi complet personalizate, dar și modele clasice, precum 356, cu îmbunătățiri. Programul Porsche a fost responsabil pentru introducerea unor inovații precum ștergătorul lunetei, precum și pentru primul radio dintr-o mașină, pe modelul sport 356. Anul trecut, Bentley a dezvăluit Bacalar, o mașină fără capotă, din care vor fi fabricate doar 12 exemplare, la un cost de 2 milioane de dolari fiecare.

 

Surse alternative: Rolls-Royce, CNN.

Surse foto și video: Rolls-Royce.

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday