Compania a anunțat că planul pentru următorii zece ani este să reducă cu 75% emisiile de gaze cu efect de seră în cadrul propriilor operațiuni de producție, și să-și determine furnizorii să-și reducă emisiile cu cel puțin 40%.
De asemenea, spune că va folosi surse de energie regenerabilă în birourile sale, va reduce numărul călătoriilor cu avionul în interes de afaceri și va folosi PET-uri reciclate pentru ambalarea băuturilor. În luna noiembrie, producătorul și-a reinventat sticlele de doi litri, pentru a fi mai ușor de manevrat și mai prietenoase cu mediul (conțin cu 24% mai puțin plastic).
Acțiuni similare a anunțat și Coca-Cola, care până în 2030 intenționează să reducă cu un sfert procentul emisiilor generate pe întreg lanțul de aprovizionare.
În 2020, Coca-Cola a fost declarată compania care a generat cele mai multe deșeuri din plastic, urmată de PepsiCo, conform auditului făcut în cadrul mișcării #breakfreefromplastic, susținută de Greenpeace.
Surse alternative: Reuters, Raport Breakfreefromplastic.
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.