“Squid Game a atins numărul record de 11 milioane de fani, devenind astfel cel mai popular serial al nostru la lansare”, a scris Netflix într-un mesaj pe Twitter.
Serialul, care are deocamdată doar nouă episoade, este despre o competiție în care oameni din toate clasele sociale se întrec în jocuri ale copilăriei, în încercarea de a câștiga un premiu în valoare de 38 de milioane de dolari.
Luna trecută, unul dintre fondatorii Netflix declara că platforma de streaming este surprinsă de popularitatea noului serial coreean: “Nu ne așteptam la asta, în termeni de popularitate la nivel global”.
Netflix a precizat anterior că va investi aproximativ 500 milioane de dolari în producția de seriale și filme sud-coreene, în acest an.
Sursa: Reuters
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.