Proiectul “Lets Not Go Back” (traducere – ”Să nu o luăm de la capăt”) subliniază importanța vaccinării prin videoclipuri scurte, reclame pe diferite rețele de socializare, dar și în locuri publice precum stații de autobuz. Campania are scopul de a distribui informații clare, din surse oficiale, tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani, care au fost expuși la dezinformare prin intermediul mediului online în ceea ce privește vaccinarea anti-Covid.
Conform statisticilor oferite de Youtube, 98% dintre tineri folosesc platforma lunar. Directorul său din UK a declarat: “Sperăm că această campanie să ne ajute să reamintim tuturor că încă putem contribui cu toții, asigurându-ne că avem cele mai bune informații despre vaccinurile anti-Covid și că ne facem datoria”.
YouTube, printre alte rețele de socializare, a fost supusă unui control riguros în privința dezinformării legate de vaccinuri care se face pe platforma sa. Compania susține că, de la debutul pandemiei, a șters peste 800 de mii de clipuri ce conțineau informații înșelătoare privind pandemia, iar din octombrie 2020 a interzis peste 30 de mii de clipuri cu informații false privind vaccinarea anti-Covid.
Oficiul britanic de statistică (ONS) arată că rata de ezitare în privința vaccinării este cea mai ridicată în rândul tinerilor (13% la populația cu vârsta între 16 și 29 de ani) și aproape dublă față de media națională din Marea Britanie (7%).
În decembrie 2020, Centrul pentru combaterea urii în mediul online a constatat că activitatea anti-vacciniștilor pe rețelele de socializare, în special pe Instagram și Youtube, a luat amploare pe timpul pandemie, iar numărul utilizatorilor care urmăresc astfel de conturi a crescut cu 25%.
Premierul Boris Johnson a anunțat că peste 20 de milioane de cetățeni au fost imunizați complet anti-Covid, cu ambele doze de ser. Mai mult de 36 de milioane de oameni (53% din populație) a primit cel puțin o doză de vaccin anti-Covid.
Sursă: Euronews.
Sursa Foto: Amsis1 / Dreamstime.
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.