Constructorul german a explicat că după 2024 va continua să producă modelul clasic i4 la Munchen, însă nu și motoarele cu combustie internă, a căror producție o va muta în Austria și Marea Britanie.
Compania a investit 200 de milioane de euro pentru a asambla modelul electric pe aceeași linie cu cea a modelelor hibrid sau cu combustie internă, la vechea uzină din Munchen ridicată acum aproape o sută de ani. O linie de producție similară urmează să fie dată în folosință și la Dingolfing (tot în Bavaria), unde este produs BMW iX.
În scopul extinderii gamei de autovehicule “verzi”, BMW și-a propus ca până în 2023 jumătate din unitățile produse în facilitatea din Munchen să fie electrice sau hibrid. Totodată, și-a asumat ca până în 2030, cel puțin jumătate dintre unitățile vândute să fie alimentate cu combustibil “verde”.
Surse alternative: Reuters, Comunicat BMW.
Sursa foto: BMW.
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.