Citat de CNN News, Mark Zuckerberg a precizat: „Extindem politicile noastre pentru a interzice ideile potrivit cărora persoanele dintr-o anumită rasă, etnie, naționalitate, religie, castă, orientare sexuală, identitate de gen sau statut de imigrare reprezintă o amenințare pentru siguranță, sănătatea, chiar supraviețuire. Le extindem pentru a proteja mai bine aceste categorii de persoane”.
Anunțul vine pe fondul strategiei mai multor branduri de a nu-și mai plasa reclamele pe platformele Facebook. Reunite sub campania „Stop Hate for Profit”, The North Face, Patagonia sau Ben and Jerry’s acuză grupul că facilitează propagarea discursului urii.
Acțiunile Facebook s-au depreciat puternic, vineri, după ce producătorul de bunuri de consum Unilever și-a retras publicitatea până „cel puțin la finalul anului”.
Surse alternative: CNN News, BBC News
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.