Producătorul german de automobile de lux BMW Group a vândut un total de 2,2 milioane de mașini în 2021, un nou record, a anunțat marți compania de la sediul central din München. Un factor important a fost creșterea vânzărilor de mașini complet electrice. BMW a vândut peste 100.000, ceea ce înseamnă că producătorul auto și-a atins ținta pe acest segment în creștere.
“Asta înseamnă că suntem pe primul loc în segmentul premium global cu marca BMW”, a declarat șeful de vânzări BMW, Pieter Nota.
Vânzările record au fost atinse în ciuda crizei de semiconductori care au lovit sectorul auto din întreaga lume. Compania, care deține și mărcile Rolls-Royce și Mini, “a obținut o creștere solidă a vânzărilor” în acest an, a spus Nota, care a adăugat că se așteaptă la o evoluție profitabilă a vânzărilor și în 2022.
Cifrele pe nouă luni ale BMW au arătat, de asemenea, un record, cu 1,932 milioane de mașini comercializate, o cifră de afaceri de 82,8 miliarde de euro și profit brut de 13,2 miliarde de euro.
Surse alternative: Reuters, Bloomberg
Sura Foto: Mark Andrews / Dreamstime
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.