În total, compania a raportat venituri din vânzări de aproape 90 de miliarde de dolari, cu 40% mai mari față de perioada similară a anului trecut. Pe segmente, vânzările online au crescut cu 48%, până la 45,9 miliarde de dolari. Veniturile de la alți comercianți, adică din reclame și sponsorizări, au crescut cu 41%, respectiv 52%. Iar pentru că în contextul restricțiilor de mișcare, multe afaceri s-au mutat online și au avut nevoie de servicii de cloud, această divizie a companiei a crescut cu 29%, până la 10 miliarde de dolari.
Previziunile Amazon nu erau chiar optimiste pentru trimestrul II, pentru că a angajat 175 de mii de persoane și a investit patru miliarde de dolari în dotări și echipamente de protecție. Însă profitul s-a ridicat, în final, la 5,2 miliarde de dolari.
Pentru următoarele trei luni, retailerul prognozează vânzări între 87 și 93 de miliarde de dolari. De la începutul anului, acțiunile sale au crescut cu mai mult de 60%.
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.