Update ora 22:45. Începând de vineri după-amiază, în jurul orei 16, un număr mare de utilizatori a raportat probleme în privința internetului mobil de la Vodafone și Digi, pe platforma Downdetector, însă companiile nu au venit cu un mesaj oficial.
Telekom România a anunțat probleme similare și a dat asigurări că echipele tehnice intervin pentru remediere. De asemenea, Orange a informat, într-o actualizare, că este afectat accesul unora dintre utilizatori la NextGen Communications și la alte servicii care depind de conexiunea la internet fix. Totodată, există întreruperi și la aplicații și serviciul de call center.
Știrea în formă inițială. Orange a anunțat pe Facebook, în această seară, că o parte din clienții săi rezidențiali și de business nu au acces la internetul fix, “ca urmare a unui incident de rețea, independent de Orange, petrecut în afara teritoriului României”. Compania a adăugat că echipele tehnice acționează pentru remedierea situației.
Pe platforma Downdetector, utilizatorii au început să raporteze probleme de funcționare pentru serviciile Orange după ora 16, iar sesizări au fost făcute inclusiv în ultima oră, semn că deficiențele nu au fost rezolvate.
Cele mai multe raportări au fost făcute din marile orașe, respectiv București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara și Brașov.
Foto: captură downdetector.ro, Henrik Jonsson | Dreamstime.com
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.