Amazon Prime Video și-a informat clienții că măsurile vor permite investiții în “conținut mai atractiv”. Costul abonamentului Amazon Prime diferă între țările europene, dar ajunge, în medie, la aproximativ 55 de euro pe an.

În octombrie, Netflix a anunțat că va scumpi abonamentul fără reclame în SUA, cu trei dolari pe lună, până la 23 de dolari pe lună. Celelalte planuri tarifare, inclusiv abonamentul cu reclame, au rămas la același preț. În august, Disney+ și-a majorat prețurile pentru a doua oară în mai puțin de un an, astfel că pachetul fără anunțuri a ajuns să coste 13,99 de dolari pe lună. 

Creșterile de preț apar pe măsură ce companiile de streaming caută venituri suplimentare, în condițiile în care numărul clienților a scăzut dramatic după încheierea perioadelor de carantină. Între timp, costul producțiilor de seriale și filme s-a majorat și va continua să o facă, în baza contractelor încheiate de marile studioruri cu actorii și scenariștii pentru încheierea grevelor. Cheltuielile pentru conținutul Amazon, care include serialele sale originale, au urcat cu aproape 30% în 2022, până la 16,6 miliarde de dolari.

Surse alternative: CNN, Euronews

Foto: Timon Schneider | Dreamstime

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday