Noul vehicul al bavarezilor de la BMW are sub capotă trei variante de motorizare. Primul și, totodată, cel mai puternic motor pe care germanii l-au pus pe noul X7 Facelift de 2,5 tone (varianta M60i XDrive), este un Twin Turbo 4.4 benzină V8, care dezvoltă 530 cai putere și un cuplu maxim de 750 Nm.
Versiunea xDrive40i (benzină) este echipată cu un motor TwinPower Turbo, de șase cilindrii în linie, care dezvoltă 380 CP și până la 540 Nm cuplu. Producătorul susține că această variantă atinge 100 km/h în 5,8 secunde și că are un consum între 9,2 – 10,5 la suta de km. BMW a implementat pe noul Facelift și o motorizare diesel (varianta xDrive40d), cu 352 CP, despre care compania spune că atinge 100 km/h în 6,1 secunde și un consum între 7,6 – 8,7 litri/100 km.
Toate cele trei variante de motorizare dispun de tehnologia mild-hybrid, care aduce încă 12 CP și adaugă motoarelor până la 200 Nm cuplu. Totodată, toate cele trei variante vin cu transmisie automată cu 8 viteze, padele pe volan și sistemul xDrive 4×4.
Noul X7 Facelift dispune de faruri cu LED cu funcție matrix adaptivă și, pentru prima dată în istoria companiei, jante de aliaj de 23 de inch din fabrică. Bordul mașinii este completat de un display informativ de 12,3 inch (31,2 centimetri) și unul tactil, de comandă, de 14,9 inch (37,8 centimetri).
Conform presei de specialitate, varianta de top a noului X7 Facelift, M60i, are un preț de pornire de 105 mii de dolari, în timp ce varianta xDrive40i pornește de la aproximativ 79 de mii de dolari, iar cea diesel, xDrive40d, de la 81 de mii de dolari. Compania nu a prezentat o listă oficială de prețuri.
Surse alternative: BMW, TopGear
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.