Directorii Hyundai și-au detaliat viziunea într-un briefing de presă la Salonul anual de electronice de consum din Las Vegas. Compania prevede un viitor interactiv și parțial virtual pe care-l numește “metamobilitate”, în care o varietate de dispozitive robotice interacționează cu oamenii pentru a oferi o gamă largă de servicii, de la transportul individual automat, la controlul de la distanță al roboților din “fabrici inteligente”. Conceptul este legat de așa-numitul “metavers” și se referă la o lume virtuală pe care oamenii o pot accesa prin internet, folosind realitatea virtuală sau realitatea augmentată.
Hyundai a oferit câteva exemple referitoare la cum ar putea lega metaverse-ul de lumea reală:
– interiorul unui vehicul poate fi transformat într-un spațiu de lucru sau într-o cameră de divertisment care include o platformă de jocuri video 3D;
– o fabrică “inteligentă” în care oamenii controlează de acasă roboții care interacționează cu mașinile și produsele din interiorul fabricii;
– dispozitive automate de transport personal pentru persoanele cu dizabilități sau persoanele care doresc să mențină distanța socială în timpul călătoriilor.
Pentru a putea pune în practică aceste proiecte, producătorul auto a spus că va construi un ecosistem de mobilitate, care va lega platforme robotice modulare pentru a efectua diferite servicii.
Sursa: Reuters
Foto: Dreamstime.com/ Melpomenem
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.