Compania a inclus datele în cel de-al șaselea Raport de Aplicare a Standardelor Comunitare, pe care l-a introdus în 2018, și menționează că a folosit instrumente, echipe și tehnologii pentru a preveni ca dezinformarea să se răspândească pe aplicațiile sale și pentru a proteja oamenii împotriva acestui tip de conținut.
Facebook spune că s-a bazat mai mult pe tehnologii pentru revizuirea conținutului în lunile aprilie, mai și iunie, deoarece a avut mai puțini angajați la birou din cauza pandemiei COVID-19.
Cea mai mare companie de socializare din lume a eliminat aproximativ 22,5 milioane de postări conținând discursuri de ură în al doilea trimestru, de la 9,6 milioane în primul trimestru. De asemenea, a șters 8,7 milioane de postări conectate la organizații extremiste, comparativ cu 6,3 milioane în perioada anterioară.
Sursă: Reuters
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.