Compania a anunțat că raportarea știrilor originale joacă un rol important în informarea oamenilor din întreaga lume, așa că va o va prioritiza: „Facem acest lucru analizând grupuri de articole pe un anumit subiect și le identificăm ca sursă originală. Vom începe cu știrile în limba engleză și în viitor vom aplica algoritmul și pentru știri în alte limbi. Majoritatea poveștilor pe care oamenii le văd în News Feed provin din surse pe care le urmează sau de la prietenii lor și asta nu se va schimba. Când mai multe povești sunt împărtășite de editori și sunt disponibile în fluxul de știri al unei persoane, îl vom stimula pe cel original, ceea ce va ajuta în obținerea de distribuiri.”
Decizia vine după ce acțiunile companiei au scăzut considerabil, ca urmare a boicotului organizat de mai multe branduri care și-au retras reclamele de pe platformele Facebook, cerând înăsprirea politicilor de eliminare a discursului urii și a conținutului rasist.
Sursa: Blog Facebook
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.