Mike Johns, un antreprenor din domeniul tehnologiei din LA, a postat acum trei săptămâni pe LinkedIn un videoclip cu apelul său către un reprezentant al serviciului pentru clienți pentru Waymo, în care raporta că taxiul autonom practic îl ține captiv, în timp ce dă ture în jurul unei parcări și riscă astfel să piardă avionul.

“Am un zbor de prins. De ce merge chestia asta în cerc? Am amețit. Se învârte în jurul unei parcări. Mi-am pus centura de siguranță. Nu pot să ies din mașină. A fost piratat? Ce se întâmplă? Simt că sunt în filme. Îmi face cineva o glumă?”, a spus Johns, care a crezut inițial că este victima unei farse a unui prieten de-ai săi.

Reprezentanta Waymo l-a sfătuit să-și deschidă aplicația, în timp ce ea încerca să oprească vehiculul, dar a recunoscut în final că nu “are opțiunea de a controla mașina”.

Problema a fost rezolvată după câteva minute, potrivit unui comunicat al Waymo, iar Johns a prins avionul din Arizona către sudul Californiei, dar numai pentru că zborul a avut întârziere. Waymo a precizat pentru The Guardian că “evenimentul în buclă” s-a petrecut din cauza unei actualizări de software programată în mod regulat.

Compania oferă servicii de călătorie autonomă în San Francisco, Los Angeles, Phoenix și Austin. În timp ce vehiculele companiei au efectuat milioane de curse în siguranță, au fost implicate și într-o serie de incidente. În ultimul an și jumătate, un taxi autonom a ucis un câine și altul a fost implicat într-o coliziune cu un biciclist, care a fost rănit.

Sursă: The Guardian

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday