Max va începe, în următoarele luni, să afișeze utilizatorilor săi “mesaje foarte discrete” în legătură cu această schimbare. Gunnar Wiedenfels, directorul financiar, a declarat că acestei măsuri îi vor urma și altele, în următorii doi ani.

Partajarea parolelor este “o formă de creștere a prețurilor”, deoarece compania “cere utilizatorilor care, de fapt, nu sunt abonați, dar și membrilor care folosesc contul la mai multe adrese să plătească mai mult”, conform lui Wiedenfels. Platforma s-a referit și în trecut la schimbări privind partajarea parolelor, însă acum a oferit informații concrete.

Directorul financiar nu a exclus nici posibilitatea unei creșteri a prețului abonamentelor. Acesta a declarat că “natura premium” a serviciului lasă “destul loc pentru a impune în continuare un preț pe care l-am evaluat”. Ultima scumpire a variantei fără reclame a fost în iunie. În final, reprezentanții serviciului au anunțat o creștere cu 7,2 milioane de abonați în al treilea trimestru al anului fiscal, până la un total de 110,5 milioane. 

Surse: The Verge, Variety

Sursa foto: Mouse Family Mouse Family | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday