Max va începe, în următoarele luni, să afișeze utilizatorilor săi “mesaje foarte discrete” în legătură cu această schimbare. Gunnar Wiedenfels, directorul financiar, a declarat că acestei măsuri îi vor urma și altele, în următorii doi ani.
Partajarea parolelor este “o formă de creștere a prețurilor”, deoarece compania “cere utilizatorilor care, de fapt, nu sunt abonați, dar și membrilor care folosesc contul la mai multe adrese să plătească mai mult”, conform lui Wiedenfels. Platforma s-a referit și în trecut la schimbări privind partajarea parolelor, însă acum a oferit informații concrete.
Directorul financiar nu a exclus nici posibilitatea unei creșteri a prețului abonamentelor. Acesta a declarat că “natura premium” a serviciului lasă “destul loc pentru a impune în continuare un preț pe care l-am evaluat”. Ultima scumpire a variantei fără reclame a fost în iunie. În final, reprezentanții serviciului au anunțat o creștere cu 7,2 milioane de abonați în al treilea trimestru al anului fiscal, până la un total de 110,5 milioane.
Sursa foto: Mouse Family Mouse Family | Dreamstime.com
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.