Consiliul de Administrație al Uipath și-a informat investitorii, prin intermediul unui comunicat, că a aprobat restructurarea pentru a stimula eficiența operațională și a se axa mai mult pe relația cu clienții. Concedierile au început la 1 iulie, iar cea mai mare parte va fi făcută la sfârșitul primului trimestru al anului fiscal 2026.

Uipath spune că se așteaptă să plătească între 15 și 20 de milioane de dolari angajaților care își vor pierde locurile de muncă, dar și între două și cinci milioane pentru încetarea unor contracte de închiriere. Totuși, costurile finale ar putea să difere de estimări, date fiind prevederile legislative din fiecare jurisdicție în care compania își desfășoară activitatea, 

“Aceste schimbări reflectă eforturile de remodelare a organizației, prin eficientizarea structurii companiei, în special în ceea ce privește funcțiile operaționale și corporative, prin prioritizarea mai bună a investițiilor noastre în marketing și prin concentrarea investițiilor în cercetare și dezvoltare pe inteligența artificială și pe promovarea inovării în cadrul platformei noastre”, se mai arată în comunicatul de presă.

În cel mai recent rezultat financiar, prezentat la sfârșit de mai, Uipath a anunțat venituri de 335 de milioane de dolari și o pierdere netă de 28 de milioane, sub așteptările analiștilor. Totodată, Daniel Dines a revenit în funcția de director executiv, la cinci luni după ce a renunțat la ea, pentru a fi director de inovație.

Foto: Facebook/UiPath

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday