Potrivit CNBC, restaurantele McDonalds care au participat la acest proiect au primit ordin să elimine comenzile preluate de AI până cel mai târziu pe 26 iulie, în principal din cauza numeroaselor filmulețe postate pe rețelele de socializare, care arată o amestecare, uneori hilară, a comenzilor.

Așa-numitul Automated Order Taker, realizat împreună cu IBM și introdus începând din 2021 doar în SUA, a avut ca scop simplificarea și accelerarea operațiunilor cu comenzi vocale la restaurantele “Drive-thru”. Potrivit CNBC, dintre provocările întâmpinate de AI, cea mai importantă a fost interpretarea diferitelor accente și dialecte, “ceea ce a afectat acuratețea comenzii”. Nici McDonald’s nici IBM nu au dorit să comenteze decizia, dar managementul McDonald’s a precizat că IBM rămâne un partener important și că nu exclude în viitor reintroducerea tehnologiilor bazate pe inteligența artificială.

“Vedem o oportunitate extraordinară în dezvoltarea tehnologiei restaurantelor noastre și vom continua să evaluăm soluții scalabile pe termen lung, care ne vor ajuta să luăm o decizie informată cu privire la o viitoare soluție de comandă vocală până la sfârșitul anului. Colaborarea noastră cu IBM ne-a dat încrederea că o soluție de comandă vocală pentru drive-thru va face parte din viitorul restaurantelor noastre”, se arată într-un comunicat al companiei, transmis către CNBC.

În decembrie anul trecut, McDonald’s a anunțat un nou parteneriat cu Google Cloud, dar nu este clar dacă acesta se referă la tehnologia AI. Potrivit unui expert citat de CNBC, acuratețea comenzilor ar trebui să depășească 95%, în timp ce modelul de inteligență artificială al IBM a atins o acuratețe de numai 80%.

Sursa: CNBC

Foto: Luckydoor | Dreamstime.com

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday