Este pentru prima dată când Porsche pune un grup motopropulsor hibrid pe emblematicul său model 911. Numit T-Hybrid (turbo-hibrid), acesta poate fi echipat cu unul din cele două variante de motor termic (de 3,6 l sau de 3,0 l), la care se adaugă două motoare electrice, alimentate de o baterie de doar 1,9 kWh.

Inovația unui motor electric încorporat în unitatea de turbocompresor (între compresor și paletele turbinei) aduce un dublu avantaj – acesta mărește puterea turbo a motorului atunci când șoferul accelerează, dar servește și ca generator, folosind fluxul de evacuare pentru a genera până la 11 kW cu care încarcă bateria.

În varianta cu motor termic de 3,6 litri, acest ansamblu dezvoltă până la 532 de cai putere, cu peste 55 de cai putere peste cea a variantei clasice, în condițiile în care mașina este cu doar 50 de kilograme mai grea.

Mașina a primit și un facelift care ar trebui să îi îmbunătățească aerodinamica, dar și o bandă luminoasă în spate, cu inscripția PORSCHE, iar la interior bordul este complet digital și poate fi personalizat.

Livrările gamei 911 GTS T-Hybrid încep în această toamnă și, în funcție de opțiuni, au prețuri cuprinse între 122 de mii de dolari și până la 243 de mii de dolari (modelul 911 GT3 RS).

Sursa: MotorWeek

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday