Într-o postare pe rețeaua socială chineză Weibo, Lei Jun, directorul general al Xiaomi, a scris că obiectivul său este ca mașina electrică să fie “cea mai frumoasă, cea mai ușor de condus și cea mai inteligentă mașină” cu un preț sub 70 de mii de dolari (sub 500 de mii de yuani).

Compania va anunța joi care vor fi prețurile, în funcție de pachetul ales, și tot de atunci va începe să preia comenzi. Mașina a fost expusă la unele magazine Xiaomi din China, iar aplicația dedicată a fost adăugată în magazinele chinezești de aplicații.

SU7 (Speed Ultra 7) va fi disponibil în două versiuni – una cu o autonomie de până la 668 km la o singură încărcare și alta cu o autonomie de până la 800 km. Autoturismul a fost prezentat prima dată în decembrie 2023, moment în care Xiaomi a anunțat că își propune să fie unul din primii cinci producători de vehicule la nivel global. La momentul respectiv, Jun explica faptul că SU7 va concura cu Porsche Taycan Turbo în privința performanțelor și cu Tesla Model S în ceea ce privește dotările tehnologice.

Compania a intrat pe piața vehiculelor electrice, pe fondul stagnării cererii de telefoane mobile pe piața chineză. Xiaomi și-a propus să investească zece miliarde de dolari în automobile electrice, în decursul unui deceniu.

Sursă: Reuters

Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.

Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.

Susține echipa Biziday