Este vorba de un model cu o baterie mai mare, dar construit tot pe platforma MQB Evo modernizată a grupului care, conform Volkswagen, îi va permite să adauge tehnologii mai avansate.
Numit sugestiv pe plan intern Golf 8.5, acesta va avea o baterie de 19,7 kWh, în locul bateriei clasice de 13 kWh ceea ce îi va permite să meargă în modul pur electric până la 100 km. De asemenea, compania subliniază că a îmbunătățit și rapiditatea cu care bateria se încarcă. Motorul termic pe benzină este de 1.5 litri și 201 CP, versiunea standard, sau 268 CP pentru versiunea GTE.
Anul trecut, compania a anunțat că Golf 8.5 va fi ultima versiune cu motor cu combustie internă a a acestui model.
De asemenea, aceasta a transmis că Golf va beneficia de o interfață digitală cu sistemul de infotainment MIB4, îmbunătățit cu un asistent vocal care va folosi Chat GPT pentru a răspunde mai concis la solicitările utilizatorului.
Volkswagen a menționat că renunță treptat la cutiile cu transmisie manuală, care vor mai rămâne doar pe modelul de bază Golf cu motor termic de 1,5 litri. De asemenea, va lansa o versiune diesel și una pe benzină, ambele cu motoare de 2.0 litri, care dispun fiecare de câte două motorizări de până la 265 CP, în cazul modelului GTI.
Sursă: Automotive News Europe
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.