Meta a anunțat pe blogul său că va oferi utilizatorilor mai multe opțiuni pentru a-și conecta conturile de pe diferite aplicații (Facebook, Messenger, Instagram), ca parte a procesului de a se conforma Legislației Pieței Digitale a UE, care intră în vigoare pe 7 martie. Scopul acestei noi legislații este să determine companiile “să își trateze propriile servicii și produse la fel ca pe cele ale rivalilor”.
Meta intenționează ca în următoarele săptămâni să trimită notificări utilizatorilor prin care să-i informeze că pot alege dacă doresc sau nu să își mai partajeze informațiile între aplicațiile sale. De exemplu, utilizatorii pot alege să folosească același cont pentru Facebook și Messenger sau pot opta să își creeze un cont separat pentru aplicația de mesagerie, dar nu este clar la ce contacte vor avea acces utilizatorii. De asemenea, utilizatorii Instagram pot alege să-și separe contul de cel de Facebook, astfel încât ele să fie gestionate separat și să nu-și mai partajeze informații despre ele, inclusiv despre reclame.
Și persoanele care utilizează Facebook Marketplace pot alege între o experiență Marketplace care utilizează sau nu informațiile lor de pe Facebook. Concret, pentru cei care aleg să folosească informațiile de pe Facebook, serviciul rămâne neschimbat, dar cei care aleg să folosească Marketplace separat de contul Facebook vor putea să vândă și să cumpere articole, dar comunicarea dintre cumpărători și vânzători se va putea face doar prin e-mail, nu și pe Messenger. O separare similară va fi disponibilă și pentru Facebook Gaming.
Foto: Meta
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.