În ultima perioadă, Instagram s-a concentrat pe dezvoltarea unor noi funcții în ceea ce privește videoclipurile, în încercarea de a concura cu Tik Tok. În acest sens, rețeaua de socializare a început să testeze o nouă funcție, care permite vizualizarea videoclipurilor și a fotografiilor în modul full-screen (ecran complet). Mai mulți influenceri și creatori de conținut, dar și numeroși utilizatori, s-au plâns de modificările pe care Instagram vrea să le implementeze, argumentând că se îndepărtează în acest fel de forma inițială a aplicației.
Totuși, în ciuda recenziilor negative, Instagram nu va renunța la o parte a funcțiilor, precum algoritmul recomandărilor, care integrează în feed-urile utilizatorilor conținut din conturi pe care nu le urmăresc, dar similar cu ceea ce aceștia vizualizează în mod regulat. Despre această modificare însă, șeful Instagram, Adam Mosseri, spune că se va manifesta limitat pentru o perioadă, deoarece “nu primește atenția necesară a utilizatorilor”.
Mark Zuckerberg a afirmat că numărul postărilor recomandate pe Facebook și Instagram de algoritmul companiei va fi cel puțin dublat, în prezent 15% din postări fiind recomandări. De asemenea, Instagram și Facebook nu vor renunța nici la reels, despre care Zuckerberg spune că reprezintă 20% din timpul pe care utilizatorii îl petrec pe aplicații.
Adam Mosseri consideră, de asemenea, că viitorul aplicației este reprezentat de reels-uri, întrucât fotografiile personale sunt distribuite cu precădere în secțiunea de “story” a Instagram sau prin mesaje directe, dar cu siguranță nu în feed.
Sursa: Business Insider
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.