Noul act are ca obiectiv orientarea corectă a celor care călătoresc cu avionul în cazul în care se confruntă cu anulări nejustificate ale zborurilor, întârzieri sau pierderea bagajelor.
“Pasagerii merită servicii de încredere, merită să fie compensați corespunzător pentru situațiile în care lucrurile nu merg conform planului, iar scenele haotice la care am asistat în ultima perioadă pe aeroporturi sunt inacceptabile”, a declarat ministrul britanic al Transporturilor, Grant Shapps.
Luna trecută, guvernul Marii Britanii a publicat un plan de asistență în 22 de puncte pentru a evita alte perturbări din domeniul transportului aerian. Printre altele, cere companiilor aeriene să execute programări “realiste” ale zborurilor pe perioada de vară, pentru o mai mică încărcare a aeroporturilor și scurtarea timpului pe care călătorii îl petrec la controalele de securitate și îmbarcare.
Aeroportul Heathrow din Londra a limitat săptămâna trecută numărul pasagerilor pe perioada verii, la o sută de mii pe zi, pentru a reduce cozile, întârzierile la bagaje și anulările de zboruri. Nu numai în UK, dar și în SUA și Europa transporturile aeriene se confruntă cu o lipsă acută de personal. O parte a angajaților au fost concediați în perioada de pandemie, iar acum cererea de călătorii a revenit brusc.
Sursa: Reuters
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.