Noua tehnologie a fost prezentată la Salonul Auto Shanghai, iar compania de tehnologie spune că aceștia vor asigura “niveluri superioare de conducere autonomă, așa cum ar fi schimbarea automată a benzii”. Compania germană susține că acest tip de radar detectează obiectele din jurul mașinii pe o rază de 250 de metri, dar are avantajul de a putea fi integrat pe o gamă largă de arhitecturi de autovehicule.
“În viitor, senzorii radar vor furniza date fiabile în situații de trafic din ce în ce mai provocatoare, cum este, de exemplu, frânarea autonomă de urgență într-un scenariu de traversare a unei intersecții și detectarea timpurie a bicicliștilor, pe care Euro NCAP o prevede și care este importantă pentru schimbarea automată a benzii de circulație”, se arată în comunicatul Continental, care mai precizează și că echipele de specialiști din Timișoara și Sibiu sunt implicate și lucrează la dezvoltarea acestor noi tehnologii.
Compania germană are în România șapte unităţi de producţie și patru centre de inginerie în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov şi Iaşi, în care a investit 2 miliarde de euro și în care lucrează peste 20 de mii de angajaţi. O treime dintre ei sunt ingineri și informaticieni.
Sursa: Comunicat Continental
Echipa Biziday nu a solicitat și nu a acceptat nicio formă de finanțare din fonduri guvernamentale. Spațiile de publicitate sunt limitate, iar reclama neinvazivă.
Dacă îți place ce facem, poți contribui tu pentru susținerea echipei Biziday.